مجلس انگلیس خواستار لغو موقت تحریم های آمریکا علیه ایران شد

به گزارش وبلاگ بخار، سفیر کشورمان در لندن گفت نمایندگان مجلس انگلیس از دولت آمریکا خواسته اند که تحریم های خود علیه ایران را در دوره شیوع ویروس کرونا لغو کند.

مجلس انگلیس خواستار لغو موقت تحریم های آمریکا علیه ایران شد

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ بخار، حمید بعیدی نژاد سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن روز جمعه در پیامی توئیتری اظهار داشت که کنندگان مجلس انگلیس با ثبت دادخواستی که تا به امروز به امضای بیش از 1100 نفر رسیده، از دولت آمریکا خواسته اند که تحریم های خود علیه ایران را به طور موقت و تا سرانجام دوره شیوع ویروس کرونا (بیماری کووید-19) لغو کند.

بعیدی نژاد در توئیتر نوشت: مجلس انگلیس با ثبت دادخواستی، از دولت آمریکا تقاضا کرده است که فوراً تحریمهای خود علیه ایران را در دوره بیماری کورونا لغو نماید. این دادخواست را تا این لحظه بیش از 1100 نفر امضا کرده اند. اتباع و اقامت کنندگان بریتانیا میتوانند این درخواست را امضا کنند.

در روزهای اخیر مقامات چندین کشور از دولت آمریکا خواسته اند تحریم های خود علیه ایران را بردارد تا بخش بهداشت و درمان ایران بهتر بتواند با فرایند شیوع ویروس کرونا مقابله کند.

اما مقامات آمریکایی که به نظر می رسد شیوع ویروس کرونا را فرصت خوبی برای افزایش فشار بر ایران قلمداد می کنند نه تنها تا به امروز هیچ واکنش مثبتی به این درخواست ها نشان نداده اند، بلکه تحریم های تازه ای را طی چند روز گذشته علیه ایران و افراد و شرکت هایی که به زعم آنها با ایران همکاری داشته اند، وضع کرده اند.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مجلس انگلیس خواستار لغو موقت تحریم های آمریکا علیه ایران شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجلس انگلیس خواستار لغو موقت تحریم های آمریکا علیه ایران شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید