20 مدل مانتو مجلسی محجبه و پوشیده شیک و امروزی

به گزارش وبلاگ بخار، مانتو که پوشش اصلی جامعه ماست، در گذشته شکل متفاوتی داشته و به مرور زمان به شکل امروزی درآمده است. مانتوها انواع مختلفی دارند. برای مثال مانتویی که در محل کار خود می پوشید با مانتویی که برای مهمانی به تن می کنید متفاوت است. در این مقاله چند مدل مانتو مجلسی محجبه و پوشیده برای داشتن استایلی شیک و امروزی آورده شده که می توانید از آن ها ایده بگیرید.

20 مدل مانتو مجلسی محجبه و پوشیده شیک و امروزی

20 مدل مانتو مجلسی محجبه و پوشیده

مدل مانتو پوشیده کرم با حریر گلدارمدل مانتو محجبه یاسی با بالاتنه چین دارمدل مانتو استخوانی با چاک بلند و یقه ایستادهمانتو پوشیده بلند سبزآبی با کمربند گره ایمانتو مجلسی بلند زرشکی با آستین مرواریدیمانتو مجلسی بلند راه راه با آستین پفیمدل مانتو مجلسی محجبه و پوشیده مشکی حریرمانتو مجلسی کتی با آستین خفاشیمانتو مجلسی محجبه کرم تیره با سرشانه چین دارمانتو مجلسی بلند آبی کمرنگ با بالاتنه چین دارمانتو مجلسی خاص آبی بلندمدل مانتو مجلسی مشکی با آستین پفیمدل مانتو پوشیده جلو بسته سفیدمانتو مجلسی مشکی با آستین گشاد گیپوریمدل مانتو مجلسی جلوباز پوشیدهمدل مانتو گلدوزی شده آبی کم رنگمدل مانتو مجلسی پوشبده بنفشمانتو پوشیده گلدوزی شدهمدل مانتو مجلسی محجبه صورتی با بالاتنه حریرمدل مانتو مجلسی ساده زرشکی با منگوله

سخن آخر

همان طور که مشاهده کردید با این مدل های جذاب خانم های محجبه نیز می توانند خوش تیپ و خاص باشد. پشنهاد می کنیم از این 20 مدل ایده گرفته و مانتوی مناسب خود را پیدا کنید تا بتوانید استایلی شیک و امروزی داشته باشید. همچنین برای داشتن استایلی جذاب، خواندن مقاله انتخاب روسری بر اساس رنگ پوست، آرایش و فرم صورت را پیشنهاد می کنیم تا بتوانید بهترین روسری را با مانتوی خود ست نموده و جذاب تر به نظر برسید. لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: مجله انگیزه

به "20 مدل مانتو مجلسی محجبه و پوشیده شیک و امروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "20 مدل مانتو مجلسی محجبه و پوشیده شیک و امروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید