آیفون 15 تعداد دفعات شارژ باتری را نشان می دهد

به گزارش وبلاگ بخار، آیفون 15 و 15 پرو دارای ویژگی های نوی هستند که در نسل های قبلی دیده نمی شوند و حالا می توانیم ویژگی نو مربوط به باتری را هم به این فهرست اضافه کنیم. بر اساس گزارش های منتشر شده، کاربران گوشی های سری آیفون 15 با یک قسمت نو در بخش تنظیمات روبرو می شوند که تعداد دفعات شارژ باتری را نشان می دهد. بعلاوه همانطور که در تصویر زیاد می توانید ببینید، در این بخش تاریخ فراوری و اولین باری که گوشی استفاده شده هم نشان داده می گردد.

آیفون 15 تعداد دفعات شارژ باتری را نشان می دهد

کاربرانی که از نسخه های قبلی آیفون استفاده می نمایند می توانند از برنامه هایی مانند CoconutBattery بهره ببرند که برای کامپیوترهای مک عرضه شده است. این نوع برنامه ها همین اطلاعات را ارائه می دهند. اما در هر صورت دسترسی به این اطلاعات به وسیله iOS یک ویژگی کاربردی خواهد بود.

از دیگر تغییرات گوشی های سری آیفون 15، می توانیم به محدود کردن شارژ باتری گوشی اشاره کنیم که فقط تا 80 درصد باتری آیفون شارژ گردد. برای یادآوری باید بگوییم که کارشناسان معمولا توصیه می نمایند باتری گوشی را بیشتر از 80 درصد شارژ ننمایند زیرا با این کار، دوام باتری بیشتر می گردد. به نظر می رسد شکایت کاربران بابت کاهش قابل توجه دوام باتری سری آیفون 14 در عملی کردن این تغییرات اثرگذار بوده است. حتی بعضی کاربران گوشی های سری آیفون 14 اعلام نموده اند که بعد از گذشت حدود یک سال استفاده، سلامت باتری آن ها به حدود 85 درصد رسیده است که طبیعتا کاربر انتظار ندارد بعد از این مدت کوتاه، سلامت باتری تا این حد کاهش پیدا کند.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ

به "آیفون 15 تعداد دفعات شارژ باتری را نشان می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون 15 تعداد دفعات شارژ باتری را نشان می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید