برگزاری اردوهای خارج از مدرسه نیازمند مجوز از سامانه اردویی است

به گزارش وبلاگ بخار، تهران (پانا) - مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی تاکید نمود برگزاری هر اردو و بازدیدی خارج از مدرسه وجاهت قانونی ندارد در شرایط موجود بدون وجود سامانه نمی توان اردو برگزار کرد و باید این سامانه ایجاد گردد.

برگزاری اردوهای خارج از مدرسه نیازمند مجوز از سامانه اردویی است

علی رمضانی در مراسم اختتامیه اولین جشنواره تجارب و ایده های برتر اردویی و اردوگاهی که صبح امروز در کانون شهید مفتح منطقه 3 تهران برگزار گردید با بیان اینکه فرصت امروز ما کوشش برای تربیت دینی دانش آموزان است اظهار کرد: اهمیت این جشنواره به قدری بالاست که حضور آقای کاظمی در مراسم امروز را رقم زده است. ایشان دغدغه مسائل اردویی را دارد و این امر بر اهمیت مراسم امروز اضافه کرده است.

وی اضافه کرد: در 5 سال گذشته که وارد این اداره کل شدم، دغدغه ها را شناسایی کردیم و کوشش شد مسائل حوزه اردویی را مرتفع کنیم.

رمضانی ادامه داد: نخستین کار ما تدوین آیین نامه اردوها بود که در گذشته وجود نداشت؛ این آیین نامه به تایید رئیس جمهور وقت رسید و کارگروه هایی تشکیل شد تا دستورالعمل جامعی در این باره تدوین و به استان ها ابلاغ گردد.

به گزارش پانا، مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی گفت: این دستورالعمل بسیار جامع و کامل است سامانه اردویی راه اندازی خواهد شد تا مسئولیت اردوها برعهده مدیران مدارس باشد.

وی تاکید نمود: امروز برگزاری هر اردو و بازدیدی خارج از مدرسه وجاهت قانونی ندارد در شرایط موجود بدون وجود سامانه نمی توانیم اردو برگزار کنیم و باید این سامانه ایجاد گردد.

رمضانی ادامه داد: از دستاوردهای جشنواره تجارب برتر اردویی استفاده خواهیم کرد تا اردوگاه های دانش آموزی تبدیل به پارک علم و فناوری شوند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "برگزاری اردوهای خارج از مدرسه نیازمند مجوز از سامانه اردویی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری اردوهای خارج از مدرسه نیازمند مجوز از سامانه اردویی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید