پیشنهاد ویژه همراه اول: مودم رومیزی L433 به همراه سیم کارت و 300 گیگابایت اینترنت 4.5G رایگان

به گزارش وبلاگ بخار، همه ما با مودم رومیزی 4G LTE آشنا هستیم. تنها مودم رومیزی یوتل، برند ایرانی که با استقبال اپراتورهای موبایل ایرانی از جمله ایرانسل، همراه اول، رایتل، مبین نت و غیره روبرو شده و به وفور در بازار یافت می گردد.

پیشنهاد ویژه همراه اول: مودم رومیزی L433 به همراه سیم کارت و 300 گیگابایت اینترنت 4.5G رایگان

بنابراین؛ به طور طبیعی پیشنهاد این مودم توسط همراه اول ویژه و قابل توجه نیست اما وقتی با 300 گیگابایت اینترنت 4G LTE d یک ساله و یک سیم کارت همراه اول عرضه می گردد؛ داستان کمی متفاوت خواهد بود.

آخرین باری که چند ده گیگابایت اینترنت همراه اول یک جا خریداری کردید چه زمانی بوده است؟ با 300 گیگابایت اینترنت موبایل پرسرعت چه کارهایی می گردد کرد؟ هزینه یک بسته 300 گیگابایت چقدر است؟

کمی به سوی داستان فکر کنید؛ قضیه جذاب و هیجان انگیز می گردد. حالا مودم به همراه سیم کارت و 300 گیگابایت اینترنت داده می گردد یا 300 گیگابایت اینترنت به همراه سیم کارت و مودم داده می گردد؛ بستگی به خودتان دارد!

یوتل L443 یک مودم رومیزی است که به طور مستقیم با برق شهری کار می نماید. مودمی با 4 درگاه شبکه اترنت LAN صد مگابیتی، دو آنتن خارجی جداشدنی 5 دسی بل که به راحتی با آنتن های عظیم تر و قوی تری قابل تعویض هستند؛ شیار سیم کارت و چراغ های LED که برای کاربران خانگی معمولی، فریلنسرها، کسب وکارهای کوچک و استارتاپ ها بسیار مناسب است.

وای فای این مودم تک بانده روی فرکانس 2.4 گیگاهرتز است. 34 کاربر یا دستگاه می توانند به وسیله وای فای به مودم وصل شوند و البته 4 دستگاه به وسیله کابل شبکه با مودم در ارتباط هستند. حالا نه 34 کاربر و دستگاه ولی می توانید چند دستگاه گوشی تلفن همراه و لپ تاپ یا کامپیوتر را همزمان به اینترنت موبایل وصل کنید.

آنتن های خارجی این مودم باعث می شوند آنتن دهی و گیرندگی بهتری داشته باشید و خیالتان بابت این قضیه هم راحت باشد.

حالا مزایای این مودم را کنار 300 گیگابایت اینترنت همراه اول و سیم کارت رایگان قرار دهید تا متوجه شوید چرا قیمت 1 میلیون و 400 هزار تومان وسوسه نمایند است.

مودم یوتل L443 به تنهایی در بازار نزدیک به 1.700 میلیون تومان است. خود همراه اول روی سایت هایی مانند دیجی کالا این مودم را 1.300 میلیون تومان می فروشد.

قیمت 300 گیگابایت اینترنت 4.5G همراه اول هم چیزی حدود 700 هزار تومان است. فکر می کنیم با این شرایط خرید این مودم و سیم کارت به صرفه است و بتواند تا مدت ها شما را از خرید بسته اینترنت همراه بی احتیاج کند.

منبع: شبکه چی

به "پیشنهاد ویژه همراه اول: مودم رومیزی L433 به همراه سیم کارت و 300 گیگابایت اینترنت 4.5G رایگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد ویژه همراه اول: مودم رومیزی L433 به همراه سیم کارت و 300 گیگابایت اینترنت 4.5G رایگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید