تئاتر

پاراجانف به کارگردانی یک ایرانی در سرزمین مادری اش اجرا می شود

آرش سنجابی کارگردان تئاتر و سینما، به زودی پاراجانف را در ایروان مرکز ارمنستان با حضور بازیگران سرشناس تئاتر به روی صحنه می برد.

12 شهریور 1401

موزه های موسیقی در جهان؛ تلفیقی از هنر و موسیقی

بعضی از شهرهای مهم در دنیا هستند که به عنوان مراکز موسیقی در دنیا شناخته می گردد و بعلاوه می توانید موزه های مختلفی را در این شهرها مشاهده کنید. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم تا شما را با مراکز موسیقی در دنیا آشنا نموده و در رابطه با هر یک از این شهرها...

12 شهریور 1401

خیابان استقلال، قلب تپنده شهر استانبول

خیابان استقلال استانبول بی شک یکی از مهم ترین خیابان های ترکیه و از جاذبه های جهانگردی محبوب این شهر می باشد. تقریبا هر چیزی که یک جهانگرد در پی آن است را می توان در این خیابان پیدا کرد. انواع کافه ها و رستورا ن ها، بازارهای محلی و رنگارنگ، اجراهای خیابانی...

11 شهریور 1401

دیدارمدیرکل ارشاد از پیشکسوتان تئاتر مازندران

خبرگزاری خبرنگاران- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به مناسبت روزجهانی تئاتراز پیشکسوتان تئاتر مازندران دیدار کرد .

15 خرداد 1401

انتشار دو نمایش نامه در یک کتاب

به گزارش خبرنگاران ، تم اصلی هر دو نمایش نامه تنهایی است که در ساختاری بازی در بازی چیده شده است تا عبور انسان از سنت به مدرنیته را به چالش بکشد. بعلاوه زبان این آثار سرشار از ضرب المثل ها و تکیه کلام های کوچه بازاری ایرانی است و همین مساله، ریتم زیبا و...

8 خرداد 1401

چگونه می توان سفر خانوادگی فوق العاده ای داشت؟

اگر می خواهید سفری فوق العاده همراه خانواده داشته باشید، باید در برنامه ریزی، خواسته بچه ها را در اولویت قرار داده و هتلی را انتخاب کنید که دارای انواع امکانات مورد استفاده برای آنان باشد.

17 بهمن 1400

شغل شوهر دوم نفیسه روشن لو رفت ! ، داماد وزیر است ؟!

خبرنگاران: نفیسه روشن عکس جدیدی در فضای مجازی منتشر کرد که انتقاد های زیادی از سمت کاربران داشته است.

2 بهمن 1400

بازیگر سریال خانه به دوش از مزه شیرین همکاری با رضا عطاران می گوید

خشایار راد، کمدین شناخته شده تلویزیون که سابقه همکاری با رضا عطاران در سریال های قطار ابدی، خانه به دوش، متهم گریخت و ترش وشیرین را دارد، از خاطرات خوش آن روزها و موفقیت آن مجموعه های طنز می گوید.

29 اسفند 1399

حضور علی نصیریان در قاب تلویزیون، ویژه برنامه شبکه نسیم برای یلدا

شبکه نسیم ویژه برنامه شب یلدا را به حضور علی نصیریان در برنامه کتاب باز، دعوت از کادر درمان بیمارستان مسیح دانشوری و قدرانی از زحمات آنها، اجرای ویژه برنامه مهران مدیری و ... اختصاص داده است.

4 بهمن 1399

بهرنگ کیاییان: فرهنگ و عادت خرید آنلاین اشاعه پیدا نموده است ، برگزاری نمایشگاه مردم را به کتاب معطوف می نماید

به گزارش خبرنگاران، بهرنگ کیاییان مسوول دفتر نشر چشمه، با این شرح که برگزاری نمایشگاه کتاب هر چند با تاخیر، بسیار اهمیت دارد به هنرآنلاین گفت: بعید می دانم تا چند ماه آینده اتفاقی در این زمینه رخ دهد. ولی برپایی این رویداد مهم است چون همه دوباره به کتاب...

29 خرداد 1399

کرونا ابتدا در هالیوود به جهان آمد

ویروس ها و بیماری های واگیردار محتوای کابوس همه ما هستند. مخصوصا حالا که ویروس کرونا قاره ها را پیموده و خطری جدی برای جان همه انسان ها به شمار می رود. حداقل یک قرن از راه پیدا کردن میکروب ها، ویروس ها، بیماری های واگیردار و طاعون به فیلم های آخرالزمانی...

25 اردیبهشت 1399

برقع هم در ریاض ممنوع شد!

ایسنا نوشت: رویکرد مسؤولان عربستانی درباره بهترین پوشش زنان عربستانی در جشنواره گردشگری ریاض دردسرساز شده و اکنون پس از ده ها سال پوشیدن بدون جنجال چادر عربی در عربستان، حضور زنان نقاب دار در این جشنواره ممنوع شد.

3 دی 1398

بازیگران معروفی که فعال اجتماعی شدند، تصاویر

تعدادی از چهره های مشهور سینما در کارهای خیریه پیش افتاده و خیل عظیمی از خیرین را دنبال خود کشاندند.

2 دی 1398

کارگردانی که دوست دارد همیشه قصه تعریف کند، نمایش خوب تاریخ مصرف ندارد

نوشین تبریزی گفت: اصولا دوست دارم قصه تعریف کنم و نمایش هایی که قصه دارند را بیشتر دوست دارم. هیچ وقت ضد قصه عمل نکرده ام حداقل زمانی که قرار بوده خودم کارگردانی کنم.

12 آذر 1398

شهاب حسینی را من کشف کردم

بهروز مقدم، مجری و گزارشگری که با پیشینه کار مطبوعاتی پیش از انقلاب بازیگری در نمایش های طنز را آغاز کرد و سال 60 با گروه تئاتر برنامه سیمای اقتصاد فعالیت در برنامه های نمایشی طنز را به صورت جدی پی گرفت.

22 آبان 1398