مصالح ساختمانی

بقعه امامزاده شاه محمد زید سرخه بازسازی شد

ایسنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر گشته و خبرهای بدست آمده، بقعه امامزاده شاه محمد زید سرخه بازسازی شد.

20 دی 1402

دختر کفشدوزکی و پسر گربه ای: بیداری به نمایش خانگی آمد

انیمیشن دختر کفشدوزکی و پسر گربه ای: بیداری Ladybug & Cat Noir: Awakening به کارگردانی جرمی زاگ با دوبله اختصاصی و به صورت رایگان در پلتفرم تماشاخونه عرضه شد.

8 شهریور 1402

پارکت چوبی کدام کشور باکیفیت تر است؟

پارکت ها که در قالب بلوک های چوبی کوچک فراوری شده و برای ایجاد الگوهای هندسی مختلف به هم متصل می شوند، زیبایی بخش دکوراسیون داخلی محیط های مسکونی و تجاری هستند. این نوع کفپوش ها در ایجاد محیطی گرم و دلنشین در محیط داخلی، نقش اساسی دارند.

27 فروردین 1402

غار کیجاک چال یکی از جاذبه های طبیعی استان مازندران به شمار می رود

جاذبه ها/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، غار کیجاک چال یکی از جاذبه های طبیعی استان مازندران به شمار می رود.

17 دی 1401

جابجایی بیش از دو میلیون تن کالا در سیستان وبلوچستان

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: در نیمه اول سال 2 میلیون و 64 هزار و 498 تن کالا را در قالب 124 هزار و163 در جاده های سیستان و بلوچستان جابجا شده است.

29 مهر 1401

کلاژن هیدرولیز شده چیست و چرا باید آن را استفاده کنیم؟

به طور کلی، کلاژن برای سلامت پوست شناخته می گردد. در واقع نوعی پروتئین است که از نظر ساختاری و عملکردی برای کل بدن ما لازم است. وظیفه اصلی آن تقویت بافت همبند و حفظ یکپارچگی بدن است. بدون کلاژن در بدن، اعضای بدن نمی توانند در کنار هم بمانند. وظیفه اصلی کلاژن...

10 مهر 1401

سواحل رنگارنگ هاوایی را بشناسید

شاید حتی نتوانید ساحلی را با شن و ماسه قرمز یا سبز تصور کنید، اما باید بدانید که در جزایر هاوائی، سواحل مجذوب کننده و خارق العاده با رنگ های عجیبی وجود دارد که فقط باید از نزدیک ببیند.

27 بهمن 1400

چگونه می توان سفر خانوادگی فوق العاده ای داشت؟

اگر می خواهید سفری فوق العاده همراه خانواده داشته باشید، باید در برنامه ریزی، خواسته بچه ها را در اولویت قرار داده و هتلی را انتخاب کنید که دارای انواع امکانات مورد استفاده برای آنان باشد.

17 بهمن 1400

هرآنچه که باید راجع به تعویض مفصل شانه بدانیم

عمل جراحی تعویض مفصل شانه به فراوانی اعمال جراحی تعویض مفصل زانو و یا تعویض مفصل ران انجام نمیگردد با این حال وقتی تخریب مفصل شانه منجر به درد شدید آن گردد این نوع جراحی میتواند در کاهش شدت درد یاری زیاید به بیمار کند.

18 دی 1400

حریری: حذف یارانه انرژی صنایع راه حل تامین کسری بودجه نیست، از محصولات صادراتی عوارض بگیرید

رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین گفت: درست است که انرژی واحد های تولیدی و صنعتی کشور بسیار ارزان است، اما نباید فراموش کنیم که نیروی کار ارزانی هم داریم. با افزایش نرخ انرژی قیمت تمام شده کالا های داخلی افزایش می یابد و دستمزد ها هم باید بین المللی حساب...

16 شهریور 1400

خبرنگاران نساجی با شکست خانگی مقابل ملوان از جام حذفی خداحافظی کرد

ساری - خبرنگاران - جدال نمایندگان مازندران و گیلان در جام حذفی با پیروزی ملوان به خاتمه رسید و نساجی فرصت صعود به جمع هشت تیم برتر جام را آن هم در خانه از دست داد.

1 خرداد 1400

دلیل ایجاد خطوط شگفت انگیز در پستی بلندی های مریخ چیست؟

به نقل از گیزمگ، محققان کالج ترینیتی(Trinity) دوبلین در بررسی های خود به این نتیجه رسیده اند که بلوک های کربن دی اکسید در مریخ سبب ایجاد ساختارهای خطی در تپه ها شده است.

10 دی 1399

طبله گچ دیوار چیست ؟ پیشگیری و مراحل تعمیر آن چگونه است؟

در طول حیات یک سازه بنایی به دلایل مختلفی انواع و اقسام آسیب ها به ظاهر و چهارچوب آن وارد خواهد آمد. برخی از این آسیب ها را می توان به راحتی تعمیر کرد و از شر آن ها راحت شد. طبله کردن گچ دیوار از جمله آسیب هایی است که تحت شرایط مختلف به نمای داخلی و خارجی...

6 تیر 1399